0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

شمع مایع چیست؟

دسته بندی :مقالات ۷ اسفند ۱۴۰۱ 1202

شمع مایع چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشند که شمع مایع چیست؟ با ما در اپولمپ در ادامه برای بررسی این موضوع همراه باشید.
از گذشته تا کنون مردم از شمع های مختلف استفاده میکردند از نمونه های آن میتوان به شمع های مومی اشاره کرد که جزو رایج ترین شمع ها بوده است، اما شمع های مومی یکبار مصرف بوده و طول عمر بسیار پایینی داشته و با سوختن موم های آن آب شده و محیط را کثیف میکند.
اما امروزه شمع های مخزن دار روانه بازار گردیده که با داشتن طول عمر بالا و داشتن مخزن سوخت جایگزین بسیار مناسب و با صرفه ای برای شمع های مومی میباشند. روغن شمع مایع برگرفته از فراورده زیستی میباشد که طی ازمایشات متعدد به عمل امده و از مزیت های ان میتوان به بدون دود و بدون بو بودن ان اشاره کرد که همین ویژگی انرا متمایز کرده است.



آیا می دانستید می توانید شمع مایع اپولمپ را در طرحهای مختلفی خریداری کنید؟
برای خرید اینجا کلیک کنید!

این شمع های مایع بسیار شیک و زیبا هستند و مناسب استفاده در دکوراتیو و هدیه دادن است که با با ایجاد یک شعله ی پایدار و ثابت ساعت های طولانی و بطور ارام میسوزد و این مورد باعث میشود تا سوخت آن به صورت کامل سوخته و هیچ دوده و کثیفی ایجاد نکند. یکی دیگر از مزیت های ان قابل شارژ بودن آن است ، هر بار پس از اتمام سوخت آن میتوانید آنرا مجدد شارژ کرده و استفاده کنید .
همچنین میتوانید برای هربار شارژ کردن از رنگ سوخت دلخواه خود استفاده کنید سوخت شمع ها در رنگ های متنوع و مختلف ایجاد شده و در اختیار شما قرار داده میشود.



خرید شمع مایع با بهترین قیمت

شما میتوانید برای خرید شمع مایع با تنوعی بی نظیر و مناسب ترین قیمت به فروشگاه اپولمپ مراجعه فرمائید.



ظروف شمع های مایع

شیشه شمع های مایع از جنس شیشه پیرکس ایتالیایی و کاملا کار دست میباشد ، در دمای بالای جوش شیشه و در طرح ها و مدل های بسیار شیک و متعددی به عمل آمده که میتوانید طبق نیاز و خواسته ی خود با هر رنگ سوخت برای ست کردن با انواع چیدمان و …تهیه کنید. شیشه ای بودن و شیک بودن این شمع ها باعث شده در این صنعت خودنمایی کند و بسیار چشمگیر باشد و تنها با یکبار تهیه آن میتوانید برای همیشه و مادام العمر از آن استفاده کنید .

شمع های مایع با نام های دیگری هم شناخته میشود و تنوع بالایی دارند از جمله : شمع روغنی ، شمع مایع کریستال ، شمع مایع شیشه ای ، شمع مایع پیرکس ، و …

استفاده کنندگان از چراغ های قدیمی مجبور بودند گاه به گاه سر فتیله را بزنند تا میزان نور چراغ بیشتر شود این شمع ها دارای فتیله ی مخصوص میباشند که دوام آن هم بالاست . این فتیله با تغذیه از سوخت تا ساعت ها روشن مانده و فضایی ارامش بخش و شیک را فراهم میکند.شما میتوانید برای مشاهده انواع شمع مایع و خرید با کارشناسان ما در اپولمپ تماس بگیرید.

مدیر سایت

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به مدیر سایت می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
Epolamp می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها
0